SIA Sintegra nodrošina klientus ar atbalstu sistēmas “Microsoft Dynamics NAV” lietošanā, kurā ietilpst:
- operatīvās konsultācijas par Sistēmas ekspluatāciju (“karstā līnija”);
- sistēmas programmatūras kļūdu labošana;
- konsultatīvie pakalpojumi pēc pasūtījuma;
- informatīvais atbalsts;
- Sistēmas piemērošana valsts likumdošanas izmaiņām attiecībā uz standarta Sistēmas objektiem un atbilstoši pasūtītāja darbībai.
Lai saņemtu atbalsta pakalpojumus ir jāslēdz Atbalsta līgums. Atbalsta pakalpojumi tiks sniegti tik ilgi, kamēr atbalsta līgums būs spēkā,
SIA Sintegra apņemas sniegt risinājumu pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 4 (četru) darba stundu laikā pēc pieprasījuma saņemšanas.
bet jebkura gadījumā produktam ir piešķirta pēcpārdošanas garantija uz 12 mēnešiem no pārdošanas datuma.
“karstās līnijas” atbalsts" ir pieejams KLIENTAM darba dienās no 9:30 līdz 18:00SIA Sintegra apņemas sniegt risinājumu pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 4 (četru) darba stundu laikā pēc pieprasījuma saņemšanas.
- Tālr.: (+371) 67109421
- Fakss: (+371) 67109414
- E-pasts: info@sintegra.lv
- vai arī jūs varat nosūtīt mums savu ziņu šeit.