Noliktavu loģistika
Noliktavu loģistika nestāv uz vietas: noliktavu procesi kļūst aizvien sarežgītāki, parādās jaunas tehnoloģijas noliktavu vadībai, evolvē noliktavu vadības sistēmas.
Praktiski, inovatīvi risinājumi noliktavu vadībai ļauj realizēt papildu konkurences priekšrocības jūsu biznesam uz noliktavu optimizācijas, kontroles paaugstināšanas un darba efektivitātes rēķina.
Noliktavu vadības sistēmas fukcionalitāte ietver:
Darba resursu vadība:
- Noliktavas operāciju monitorings.
- Preču RFID identifikācija.
- Partneru komunikācijas līdzekļi.Noliktavas operācijas ar preci.
Funkcionalitāte
Risinājumu komplekss „Noliktavas vadība” (warehouse management) nodrošina sekojošas operācijas ar preci:
- Aizturētās produkcijas paātrinātā piegāde(Immediate needs funkcija).
- Preču pieņemšana, kvalitātes un skaita kontrole.
- Preču izvietojuma stratēģiju plānošana.
- Atlases šūniņu papildināšana.
- Preču rezervēšana, iepakošana un nogāde.
- Plūsmu kontrole (nogādes procesu savstarpējo darbību saskaņošana: papildināšana, atlase, konsolidācija).
- Pasūtījumu komplektēšana ņemot vērā preču derīguma termiņu.
- Tranzīta noliktavas (cross docking funkcija).
- Cikliskā inventarizācija un specinventarizācija.
- Noliktavas personāla KPI, efektivitātes novērtējums, noslodzes kotrole.
- Noliktavas operāciju monitorings.
- Sadarbība ar citām iesaistītajām pusēm un noliktavas dokumentu plūsma.
- Iespēja veikt visas operācijas ar RFID tehnoloģiju palīdzību.