Uzņēmuma vadība
Visu uzņēmuma resursu identifikācijai un plānošanai, kas nepieciešami sekmīgai pārdošanas, ražošanas, iepirkumu un klientu pasūtījumu uzskaites norisei izmanto ERP sistēmu (Enterprise Resource Planning System) – Uzņēmuma uzskaites informācijas sistēmu.
Visbiežāk ERP klases risinājumi tiek būvēti pēc modulāra principa un vairāk vai mazāk ietver sevī visus uzņēmuma procesus:
- Pārdošanas un ražošanas plānu veidošana;
- Konstruktīvo un tehnoloģisko specifikāciju, kas nosaka ražojamo produktu sastāvu, kā arī materiālresursu un operāciju, kas nepieciešami produkta izgatavošanai, vadība;
- Materiālu un izejvielu, termiņu un piegādes apjomu plānošana produkcijas ražošanas plāna izpildei;
- Projektu vadība, ietverot sevī etapu un resursu plānošanu, kas nepieciešami to realizācijai;
- Finansu vadība (t.sk. grāmatvedības, finansu un vadības uzskaite un patēriņa kontrole);
- Uzkrājumu un iepirkumu vadība – līgumu vadība, centralizēto iepirkumu realizācija, noliktavu un cehu uzkrājumu uzskaite un optimizācija;
- Ražošanas procesa vadība (tai skaitā ražošanas jaudas plānošana no liela mēroga paplašinātā plāna līdz individuālo iekārtu noslodzei);
- Klientu attiecību vadība (CRM);
- Personālvadība.